12. noorsootöönädala kampaania

2022

Milline võiks olla ühe kunstilise juhi unistuste projekt?

Ikka selline, kus klient annab ohjad üle ja usaldab valitud loovmeeskonda!

Täpselt niisugune klient oli Haridus- ja Noorteamet, kelle korraldada on iga-aastane noorsootöö nädal. Sel aastal olid ürituse fookuses loovus ja eneseareng: kaks teemat, millesse me Newtonis suhtume suure kirega.

Sõnumit “Igaüks on loov”, toetas teemaviit #loovuskapistvälja. Sõnumist lähtuvalt töötasime välja noorsootöö nädala visuaalse identiteedi ning põhikujunduse, mille aluseks olid noore kunstniku illustratiivsed tegelased. Kombineerisime illustratsioonid oma loovideega. Loovus väljendub igas inimeses väga erinevalt ning loovad ei ole ainult kunstnikud või lauljad, vaid ka teadlased, matemaatikud ja raamatupidajad.

 

Veebidisain

Lisaks noorsootöö nädala visuaalse identiteedi ja põhikujunduse loomisele oli meil võimalus luua üritusele uus maandumisleht. Suurim väljakutse oli aeg: disainist arendatud veebilehe valmimiseni jäi vaid nädal.

Maandumisleht oli one-pager'i stiilis. Disainisime eraldi nii töölaua- kui ka mobiilivaate, et tagada kasutajamugavus kõikides seadmetes. Lõpptulemus oli värske ja kasutajasõbralik, kus info oli kergesti leitav ning mugavalt presenteeritud.

Kuigi aega oli väga piiratult, sai veebileht õigeks ajaks valmis ja kasutajatelt palju positiivset tagasisidet.